Dla kogo przeznaczone są Warsztaty?
Dla właścicieli i menadżerów lecznic weterynaryjnych. Jeśli zatrudniasz ludzi, lub dopiero zamierzasz to zrobić, jeśli chcesz poznać „instrukcje obsługi pracownika – millenial’sa”. Jeśli studiujesz lub studiowałeś/łaś na kierunku „Zarządzanie praktyką weterynaryjną” – również zapraszamy!
Czy to jest sprawdzona wiedza?
- Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
- Autorski program, napisany na bazie doświadczeń i wiedzy z kilkudziesięciu wizyt audytowych!
- Skuteczność potwierdziło ponad 100 uczestników / lekarzy weterynarii poprzednich edycji!
Czego Cię nauczymy?
- Usystematyzowania swoich obowiązków jako szefa
- Realnego spojrzenia na lecznicę jako firmę
- Motywowania swoich pracowników
- Delegowania obowiązków
- Przywództwa sytuacyjnego
- Przekazywania odpowiedzialności
- Tworzenia sprytnych celów SMART
Co jeszcze gwarantujemy?
Na naszych warsztatach dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń. Nasze warsztaty łączą nowoczesną wiedzę i praktykę, gwarantujemy świetną atmosferę!
Opłata obejmuje udział w Warsztatach, materiały, przerwy kawowe i lunch wg planu.
PROGRAM:
Niedziela
9.00 – 18.00
Czas na lunch 13.00-14.00
ZAANGAŻOWANIE i MOTYWACJA
- Jak Wellbeing rozwija mój biznes?
- Jak utrzymać wartościowego pracownika?
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Zasady efektywnej motywacji
- Motywowanie pozafinansowe
- Zarządzanie w oparciu o cele
- Cele SMART w Twojej lecznicy
- Diagnoza pracowników
- Prowadzenie rozmów oceniających i motywujących
- System prowizyjny dla pracowników – kiedy działa?
Największe wyzwania w zarządzaniu zespołem
- Case studies i sytuacje z Waszych lecznic
- Ćwiczenia praktyczne
TRENERZY, PROWADZĄCY:
Anna Dominiak, novatika.pl – lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,
Aneta Wójcik – menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. Wie, iż codzienna praca lekarzy weterynarii jest intensywna, wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wtedy sprawdzają się dobre, zgrane zespoły. Aneta opowie jak zbudować, i jak zarządzać takim zespołem, a także jak motywować pracowników, aby osiągnąć zamierzone cele.