„KOMUNIKACJA Z KLIENTEM – dobre zasady, trudne sytuacje.”
Warsztaty oparte na metodzie Calgary Cambridge. Uwielbiasz trudne przypadki i leczyć zwierzęta, ale denerwują Cię rozmowy z klientami? Masz wrażenie, że mówisz jak do ściany, masz dosyć ciągłego tłumaczenia i wyczerpujących konwersacji? Na szkoleniu dowiesz co z zrobić, by to zmienić, tak aby każda wizyta stała się dla Ciebie przyjemniejsza i przynosiła większy dochód oraz jak zachować się w sytuacjach trudnych. „Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” – John Powell
Dla kogo są warsztaty KOMUNIKACJA Z KLIENTEM?
Dla lekarzy weterynarii
- Jeśli zaczynasz swoją drogę zawodową, a także jeśli pracujesz już długo – co nie znaczy, że nie możesz się nauczyć czegoś nowego!
- jeśli pracujecie w 2 lub 3 osoby, to optymalnie abyście razem wzięli udział w tych warsztatach i działali w ten sam sposób!
- jeśli nie czujesz sie pewnie rozmawiając o cenie.
Czy to jest sprawdzona wiedza?
- Warsztaty oparte są na sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
- Skuteczność potwierdziło ponad 190 uczestników / lekarzy weterynarii!
Czego Cię nauczymy?
- Pokonać swoje przekonania
- Zdobyć autorytet wśród klientów
- Swobodnie rozmawiać o kosztach leczenia
- Nie obniżać ceny
- Zbudować więź z klientem i jego pupilem
- Zachować się w sytuacjach trudnych
Co jeszcze gwarantujemy?
- Na naszych warsztatach jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
- Drukowane kolorowe materiały i certyfikaty
- Lunch i przerwy kawowe
PROGRAM:
Dzień 1, Niedziela 4.06.2023
08.30 – Powitanie i rejestracja uczestników
9.00 – 13.00 SOLIDNE PODSTAWY SUKCESU
TWOJE PRZEKONANIA _ TWOJA ASERTYWNOŚĆ
Fakty o komunikacji, które musisz znać:
- Co mówimy, co słyszymy?
- Słowo słowu nierówne – magiczne słowa klucze
- Sygnały poza werbalne, mocniejsze niż myślisz
- Rozmowa o cenie, jako część budowania autorytetu
Przychodzi klient do lekarza weterynarii…
- Oczekiwania & „typologia” klientów
- Struktura komunikacji jako cześć wizyty
- Narzędzia, które robią najlepszą robotę
- Struktura wizyty wg modelu Calgary Cambridge
13.30 – 14.30 Czas na Lunch
„Trudne” sytuacje
- Rozmowa o cenie – dlaczego tak drogo?
- Brak efektów leczenia
- Rozmowa o eutanazji
- Klient, który ”nie rozumie”
- Spóźnienie klienta
- Klient , który był już u dr Google
Ćwiczenia praktyczne Rozwiązywanie konkretnych sytuacji i wyzwań w lecznicy Jak nie przejmować emocji i zachowań klienta : agresja, stres, emocje, panika
18.00 Podsumowanie i zakończenie warsztatów
TRENERZY, PROWADZĄCY:
Anna Dominiak, novatika.pl – lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,
Aneta Wójcik – menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. Wie, iż codzienna praca lekarzy weterynarii jest intensywna, wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.