fbpx

IDEALNA RECEPCJA w lecznicy weterynaryjnej-edycja ŁÓDŹ 26.02.2023

26 Lutego 2023 NIEDZIELA
********** TWOJA RECEPCJA, TWOJA WIZYTÓWKA – warsztaty.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Dla osób pracujących na recepcji lecznicy weterynaryjnej, a także dla właścicieli lecznic, którzy chcą im towarzyszyć, aby mieć pewność że RECEPCJA JEST NALEPSZĄ WIZTYÓWKĄ TWOJEJ LECZNICY

Czy to jest sprawdzona wiedza?
Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
Skuteczność potwierdzona w polskich realiach!

Czego Cię nauczymy?
Jak swobodnie i profesjonalnie wypełniać swoje obowiązki
Jak przejąć kontrolę nad sytuacja w poczekalni?
Jak sprawić, że klienci pokochają Wasza lecznicę?
Jak czerpać satysfakcje z codziennych zajęć!

Co jeszcze gwarantujemy?
Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.


PROGRAM:
9.00 – 17.00
1.Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej
Co to jest CX – Client Experience i na co ma wpływ?
Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
Rola, misja i znaczenie personelu recepcji
Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować
Lista i podział obowiązków i zadań

2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz
Komunikacja werbalna i nie werbalna:
podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa
Dress code

3.Praca z telefonem
5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja
Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie.
Optymalny wywiad pacjenta „ER”.

4.Rejestracja klientów
Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi

5.Opieka nad poczekalnią
Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze rację?

Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać? Jak okazać wsparcie w trudnej/smutnej sytuacji?

AKTYWNA FORMA: WARSZTATY * PREZENTACJA* CASE* DYSKUSJA* SCENKI

TRENERZY, PROWADZĄCY:
Anna Dominiak, novatika.pl – lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,

Aneta Wójcik – szkoleniowiec, menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager.