fbpx

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, dobre zasady, trudne sytuacje

„KOMUNIKACJA Z KLIENTEM – dobre zasady, trudne sytuacje.”

Warsztaty oparte na metodzie Calgary Cambridge. Uwielbiasz trudne przypadki i leczyć zwierzęta, ale denerwują Cię rozmowy z klientami? Masz wrażenie, że mówisz jak do ściany, masz dosyć ciągłego tłumaczenia i wyczerpujących konwersacji? Na szkoleniu dowiesz co z zrobić, by to zmienić, tak aby każda wizyta stała się dla Ciebie przyjemniejsza i przynosiła większy dochód oraz jak zachować się w sytuacjach trudnych. „Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” – John Powell

Dla kogo są warsztaty KOMUNIKACJA Z KLIENTEM?

Dla lekarzy weterynarii

  • Jeśli zaczynasz swoją drogę zawodową, a także jeśli pracujesz już długo – co nie znaczy, że nie możesz się nauczyć czegoś nowego!
  • jeśli pracujecie w 2 lub 3 osoby, to optymalnie abyście razem wzięli udział w tych warsztatach i działali w ten sam sposób!
  • jeśli nie czujesz sie pewnie rozmawiając o cenie.

Czy to jest sprawdzona wiedza?

  • Warsztaty oparte są na sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
  • Skuteczność potwierdziło ponad 190 uczestników / lekarzy weterynarii!

Czego Cię nauczymy?

  • Pokonać swoje przekonania
  • Zdobyć autorytet wśród klientów
  • Swobodnie rozmawiać o kosztach leczenia
  • Nie obniżać ceny
  • Zbudować więź z klientem i jego pupilem
  • Zachować się w sytuacjach trudnych

Co jeszcze gwarantujemy?

  • Na naszych warsztatach jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
  • Drukowane kolorowe materiały i certyfikaty
  • Lunch i przerwy kawowe

 



PROGRAM:
Dzień 1, Niedziela 4.06.2023

08.30 – Powitanie i rejestracja uczestników
9.00 – 13.00 SOLIDNE PODSTAWY SUKCESU

TWOJE PRZEKONANIA _ TWOJA ASERTYWNOŚĆ
Fakty o komunikacji, które musisz znać:

  • Co mówimy, co słyszymy?
  • Słowo słowu nierówne – magiczne słowa klucze
  • Sygnały poza werbalne, mocniejsze niż myślisz
  • Rozmowa o cenie, jako część budowania autorytetu

Przychodzi klient do lekarza weterynarii…

  • Oczekiwania & „typologia” klientów
  • Struktura komunikacji jako cześć wizyty
  • Narzędzia, które robią najlepszą robotę
  • Struktura wizyty wg modelu Calgary Cambridge

13.30 – 14.30 Czas na Lunch

„Trudne” sytuacje

  • Rozmowa o cenie – dlaczego tak drogo? 
  • Brak efektów leczenia
  • Rozmowa o eutanazji
  • Klient, który ”nie rozumie”
  • Spóźnienie klienta
  • Klient , który był już u dr Google

Ćwiczenia praktyczne Rozwiązywanie konkretnych sytuacji i wyzwań w lecznicy Jak nie przejmować emocji i zachowań klienta : agresja, stres, emocje, panika

18.00 Podsumowanie i zakończenie warsztatów

TRENERZY, PROWADZĄCY:

Anna Dominiak, novatika.pl – lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,

Aneta Wójcik – menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. Wie, iż codzienna praca lekarzy weterynarii jest intensywna, wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.