Dla kogo przeznaczone są Warsztaty?
Dla właścicieli i menadżerów lecznic weterynaryjnych. Jeśli zatrudniasz ludzi, lub dopiero zamierzasz to zrobić, jeśli chcesz poznać „instrukcje obsługi pracownika – milleniallsa”. Jeśli studiujesz lub studiowałeś/łaś na kierunku „Zarządzanie praktyką weterynaryjną” – również zapraszamy!
Dla kogo?
Dla właścicieli i menadżerów lecznic weterynaryjnych. Jeśli zatrudniasz ludzi, lub dopiero zamierzasz to zrobić, jeśli chcesz poznać „instrukcje obsługi pracownika – mileniallsa” 😉.Jeśli studiujesz lub studiowałeś/łaś na kierunku „Zarządzanie praktyka weterynaryjną” – również zapraszamy!
Czy to jest sprawdzona wiedza?
- Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
- Autorski program, napisany na bazie doświadczeń i wiedzy z kilkudziesięciu wizyt audytowych!
- Skuteczność potwierdziło ponad 100 uczestników / lekarzy weterynarii poprzednich edycji!
Czego Cię nauczymy?
- Usystematyzowania swoich obowiązków jako szefa
- Realnego spojrzenia na lecznicę jako firmę
- Postępowania w trudnych sytuacjach
SOBOTA
- Przeprowadzania rozmowy rekrutacyjnej tak, aby wybrać tego właściwego kandydata
- Komunikacji bez „dramy”
- Dawania i przyjmowania Feedbacku
- Postepowania przy konfliktach w zespole
NIEDZIELA
- Motywowania swoich pracowników
- Delegowania obowiązków
- Przywództwa sytuacyjnego
- Przekazywania odpowiedzialności
- Tworzenia sprytnych celów SMART
Co jeszcze gwarantujemy?
- Na naszych warsztatach dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
- Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.
PROGRAM:
sobota
9.00 – 17.30, Czas na lunch 13.00-14.00
SOLIDNE PODSTAWY SUKCESU – ROLA SZEFA – moje zadania
Podstawy zarządzania – organizowanie, planowanie, delegowanie i kontrolowanie
- Benchmarking – co to jest?
- Specyfika pracy w lecznicy
- Budowanie i zarządzanie zespołem
- Podział obowiązków
- Zarządzanie własnym czasem
- Kto kontroluje finanse, i gdzie one uciekają?
ZBUDUJ TWÓJ VET DREAM TEAM
- Rekrutacja i selekcja pracowników – kogo potrzebujesz i jak wybrać tę odpowiednią osobę?
- Jaki jest dzisiejszy rynek pracy? Parę słów o millennialsach
- Budowanie profilu poszukiwanego kandydata
- Zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
- Adaptacja nowych pracowników – onboarding, wdrażanie
KOMUNIKACJA z PRACOWNIKAMI
- Nowoczesny i skuteczny feedback w praktyce
- Plan spotkań
- TRUDNE ROZMOWY
Największe wyzwania w zarządzaniu zespołem
- Case studies i sytuacje z Waszych lecznic
- Ćwiczenia praktyczne
Niedziela
9.00 – 17.00, Czas na lunch 13.00-14.00
ZAANGAŻOWANIE i MOTYWACJA
- Jak Wellbeing rozwija mój biznes?
- Jak utrzymać wartościowego pracownika?
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Zasady efektywnej motywacji
- Motywowanie pozafinansowe
- Zarządzanie w oparciu o cele
- Cele SMART w Twojej lecznicy
- Diagnoza pracowników
- Prowadzenie rozmów oceniających i motywujących
- System prowizyjny dla pracowników – kiedy działa?
- TRUDNE ROZMOWY
Największe wyzwania w zarządzaniu zespołem
- Case studies i sytuacje z Waszych lecznic
- Ćwiczenia praktyczne
PROGRAM:sobota
9.00 – 18.00
Czas na lunch 13.00-14.00SOLIDNE PODSTAWY SUKCESU – ROLA SZEFA – moje zadania
Podstawy zarządzania – organizowanie, planowanie, delegowanie i kontrolowanie
- Benchmarking – co to jest?
- Specyfika pracy w lecznicy
- Budowanie i zarządzanie zespołem
- Podział obowiązków
- Zarządzanie własnym czasem
- Kto kontroluje finanse, i gdzie one uciekają?
ZBUDUJ TWÓJ VET DREAM TEAM
- Rekrutacja i selekcja pracowników – kogo potrzebujesz i jak wybrać tę odpowiednią osobę?
- Jaki jest dzisiejszy rynek pracy? Parę słów o millennialsach
- Budowanie profilu poszukiwanego kandydata
- Zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
- Adaptacja nowych pracowników – onboarding, wdrażanie
KOMUNIKACJA z PRACOWNIKAMI
- Nowoczesny i skuteczny feedback w praktyce
- Plan spotkań
- TRUDNE ROZMOWY
- Konflikty w zespole
TRENERZY, PROWADZĄCY:
Anna Dominiak, novatika.pl – lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,
Aneta Wójcik – menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. Wie, iż codzienna praca lekarzy weterynarii jest intensywna, wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wtedy sprawdzają się dobre, zgrane zespoły. Aneta opowie jak zbudować, i jak zarządzać takim zespołem, a także jak motywować pracowników, aby osiągnąć zamierzone cele.